torsdag den 7. marts 2019

BREAKING: SF-Hedensted har fået ny formand

Jette Winther Søby er onsdag d. 6. marts 2019 valgt som ny formand for SF-Hedensted, på partiets
generalforsamling. Hun afløser Lene Petersen, der har været formand siden 2005. Jette er 38 år, gift
og har tre børn. Hun bor i Juelsminde og arbejder til dagligt i Tørring.
Den afgående formand, Lene, har valgt ikke at genopstille som formand, men vil stadig være en del
af de garvede kræfter i partiets bagland.
”Jeg synes, at det lød som en spændende udfordring, da jeg blev opfordret til at stille op som
formand. Jeg glæder mig til at videreføre det engagerede arbejde Lene har lagt i partiet og ser frem
til at komme i gang med formandskabet, men går også ydmygt til opgaven. Jeg kender efterhånden
lokalafdelingen godt, og ved at der er stærke ildsjæle i partiet, der brænder for at føre SF-politik.
Mit håb er, at jeg kan bidrage med at trække endnu flere kræfter ind i partiarbejdet. SF står stærkt i
meningsmålingerne på landsplan, hvilket giver håb om at vi i fremtiden også på lokalt plan, kan
fortsætte det gode arbejde med at bekæmpe ulighed. Det gælder jo over hele livsspændet – man kan sige fra vugge til grav. Jeg ønsker at kæmpe for værdige liv, for både børn, unge såvel som ældre.
Desuden har vi nogle stærke miljøforkæmpere i lokalafdelingen, både i Torsten Sonne, som er vores
byrådsmedlem, såvel som i Jan Tidemand, der er opstillet til folketinget. SF går en spændende
fremtid i møde. Jeg er stolt over, at være en del af holdet.”
Citat: Jette Winther Søby

Ingen kommentarer:

Send en kommentar